woensdag 8 mei 2013

Cute little messages




















Mijn prachtige Yennity is al zo ontzettend groot, maar toch ook nog zo klein. Soms kijk ik naar haar en denk ik ‘schat, wat ben je eigenlijk nog een klein mensje!’ Zoveel babbels en ze kan zoveel, maar ze is nog maar 4! Ik lach me soms helemaal rot als ze dingen heel serieus vertelt, of serieuze gesprekken voert met vriendinnetjes die komen spelen. Het leek me een leuk idee af en toe een paar van die leuke momenten op te schrijven of leuke foto’s/filmpjes te posten.

Moet jij ook zo hard lachen om een lieve uitspraak van jouw kindje? Stuur mij dan even een mailtje! Shechanged_me@outlook.com

Even een grappig zinnetje van Yen. Ze speelde met ons konijn Chingy en rolde een klein balletje door het zelfgemaakte papieren huisje dat we voor ons konijn gemaakt hebben. In plaats van ‘dat was op het nippertje’ zei Yen; (bloedserieus en héél enthousiast) “Mama, dat was op het nikkertje!”

Yennity speelt regelmatig met het zoontje van één van mijn beste vriendinnetjes Esther. Ondanks het leeftijdsverschil van een jaar, kunnen ze heel fijn met elkaar spelen. Ik wil een heel schattig filmpje met jullie delen van een jaar geleden. Zoals jullie kunnen zien neemt Yennity echt de ‘volwassen’ rol op zich. Jevano vindt haar en haar wijze praatjes ontzettend interessant en luistert aandachtig…

7 opmerkingen:

  1. Awg hahaha zo lief

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh onze lieve kids waren daar nog zo klein herken vano nauwelijks terug haha. Ben trots op ons en de kids. Power womans haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha zo schattig... X viv

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha zo lief! Dat was op het nikkertje! En wat een schattig filmpje :-))
    Ik vindt het zo bijzonder dat je zo positief bent, echt een voorbeeld voor me kindje en mij
    groetjes F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig filmpje...
    en die serieuze blik van Jevano erbij.. Te cute!!!
    ik ben benieuwd naar meer van Yen dr uitspraken... xx R.

    BeantwoordenVerwijderen