dinsdag 14 mei 2013

Zij deelt haar aangrijpende verhaal 3













Al vrij snel raakten ik en Timothy onafscheidelijk. Dag in dag uit waren we samen. We waren net Bonny en Clyde. Ik werkte op dat moment op Schiphol. Schiphol was voor Timothy naast de deur, maar voor mij vanuit Amersfoort een enorm lange rit. Timothy's vader vroeg daarom al snel waarom ik niet bij hen kwam wonen. Zo gezegd zo gedaan, na krap 4 maanden woonde ik bij mijn grote liefde op zijn prachtige zolderkamertje. Ons leven samen was in één woord geweldig. Na ons werk gingen we vaak samen uit eten, naar de bios, naar het strand. Het kon niet meer stuk.
Helaas raakte ik na een aantal weken mijn baan bij Schiphol kwijt. Ik besloot om die reden tijdelijk in de zorg te gaan werken. Hierdoor had ik veel vrije tijd overdag, en deed daarom veel leuke dingen met mijn nieuwe vriendinnen uit Amsterdam.

Het was een heerlijke dag en ik besloot samen met Milou naar het vondelpark te gaan. We trokken een lekkere fles wijn open, staken ons dagelijks portie sigaretten op en genoten van het zonnetje. Op de één of andere manier smaakte de wijn mij niet zo goed. Ik dacht echter dat hij bedorven was. Ik vond het vreemd, omdat dit toch echt mijn favoriete wijn was. Van mijn sigaretjes genoot ik al niettemin. Ik had Milou kort geleden verteld dat ik heel erg last had van mijn hormonen en ik op aanraden van mijn dokter tijdelijk gestopt was met de pil. We werden gewaarschuwd dat de kans nu aanwezig was dat ik zwanger zou kunnen raken, wat we natuurlijk zelf ook wel wisten. In het begin hadden we sex met condooms, maar al snel werd dit ons te lastig en probeerde we alleen sex te hebben om mijn vruchtbare periodes heen. Milou vond het vreemd dat ik de wijn niet lekker vond, en stelde voor om een zwangerschapstest te gaan halen.
Eenmaal aangekomen bij de Etos zei mijn vriendin: "Ach joh, je bent heus niet zwanger. Ik zou er zelf ook echt niet aan moeten denken om nu zwanger te worden, zeg.." Ik wist op dat moment eigenlijk niet goed wat ik van haar uitspraak moest denken.



Wil jij weten hoe dit verder gaat? Lees dan de volgende keer verder!

2 opmerkingen: