vrijdag 3 mei 2013

Zij deelt haar aangrijpende verhaal deel 1


Ik ken haar al meer dan 19 jaar. Als kleine kleuters met snottebellen in onze neus logeerden we al bij elkaar en hadden we de grootste lol samen.
Tot op de dag van vandaag hebben we dit nog steeds.
Ik ben erg trots op je schat dat je je verhaal wilt delen en heb veel respect voor je.


Mijn naam is:     Vennity (dit is niet mijn echte naam, ik heb ervoor gekozen anoniem te blijven)
Mijn leeftijd:       toen 20 jaar, nu 22 jaar
Naam partner:   Timothy
Leeftijd partner:  toen 23 jaar, nu 25 jaar

Verteld door Vennity, geschreven door Lotte.








 








Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Het was donderdag avond, 20:00 uur, en ik ging met de trein richting Amsterdam centraal. Na 35 minuten stapte ik uit de trein en liep met een vlug tempo richting de uitgang. Ik was gespannen maar probeerde het te verbergen.
In de verte zag ik hem al staan: mijn nieuwe vlam. Hij was aan komen rijden in zijn donkerblauwe senic. We groetten elkaar en ik stapte in de auto. Ik weet nog goed dat hij een donkere Armani spijkerbroek droeg, met een leuk bruin jack eroverheen. Zijn gelikte zwarte Prada schoenen kan ik me ook nog wel voor de geest halen. Ik bekeek hem stiekem vanuit mijn ooghoek. Het eerste wat ik dacht was: wat is dat een ongelooflijk lekkerding… Ik vond hem nog mooier dan dat ik dacht dat hij was.

We reden naar de bioscoop in de Bijlmer. Helaas draaide er alleen om half 12 's nachts een leuke film. We besloten te wachten en even de Burger King in te duiken. Ik nam een heerlijk Burger King menuutje, en Timothy nam niks. Zal vast door de zenuwen gekomen zijn.
Na een aantal uur begon eindelijk onze film, Date movie. Het was heel erg gezellig. Onder de film dwaalde mijn gedachten af naar hoe ik straks naar huis zou moeten gaan, ik was bang dat Timothy mij niet naar huis wilde brengen waardoor ik alleen op het 'oh zo fijne' Bijlmer achter zou blijven, tussen al die creapy negers met hun "psst dushi" en "faka moppie, wat ga je doen vanavond?". Gelukkig zei hij me -zoals een echte gentleman- dat hij me straks naar huis wilde brengen.

Onderweg grapte ik dat ik een prof was in autorijden(niet dus), en dat ik erg graag een rondje in zijn donkerblauwe senic wou maken, om mijn skills te laten zien. Uiteraard geloofde meneer mij, en bood me de kans om een 'joy ride' in zijn auto te maken. Na één rondje te hebben gereden, en ik eigenlijk naar huis zou gaan, bood Timothy me aan om nog een laatste rondje te rijden. Impulsief als ik was zei ik dat mij dat een heel goed idee leek en sprong ik opnieuw achter het stuur. We reden een stuk door mijn wijk en kwamen bij een grote skatebaan uit. Het was inmiddels diep in de nacht. Zo verliefd als we waren begonnen we als echte tortelduifjes achter elkaar aan te rennen. Timothy over de ene ramp, ik ook over andere ramp. Plotseling stormde Timothy op me af en greep me vast. Ik werd er ongelooflijk zenuwachtig van zijn aanraking. Lachend liepen we terug naar zijn auto. Ik weet nog wel dat Timothy mij een slokje water wilde geven. Ik deed mijn mond open om een slokje te kunnen nemen, precies op het moment dat Timothy het flesje voor de grap naar achter trok. Het water verspreidde zich door de hele auto heen, en ik was zeik nat. We lachten ons kapot en giechelden ondeugend. Normaal gesproken zou ik dit natuurlijk geen leuke actie hebben gevonden, maar van hem kon ik alles hebben.
Ineens boog Timothy zich over me heen. Ik hield mijn adem in en bleef verstijft op mijn stoel zitten. Dit was zo'n typisch moment waarbij er van alles door je hoofd heen gaat. Wat zou er gaan gebeuren? Zou hij me nu gaan kussen?
En ja hoor, daar was hij dan: onze eerste echte kus. Ik zal het nooit vergeten.
We keken op de klok en schrokken van het tijdstip: 04:00 uur, als het niet later was. Timothy vertelde dat hij de volgende dag gewoon weer om half 9 op zijn werk moest zijn. Het was de hoogste tijd om gedag te zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten