vrijdag 10 mei 2013

Zij deelt haar aangrijpende verhaal deel 2


















Op onze derde date leerde ik zijn ouders kennen. Ja ik weet het, het ging snel. Maar als het goed voelt, waarom niet? We hadden samen heerlijk gewinkeld in Amsterdam. Het stond niet op mijn planning om zijn ouders nu al te ontmoeten. We waren met Rick, de beste vriend van Timothy. We hadden hem opgehaald om samen wat te gaan doen. Timothy zei dat we even snel langs zijn huis moesten, zodat hij wat spullen op kon halen. "Kom, ik ga je voorstellen aan mijn ouders." zei hij met een trotse grijns op zijn gezicht. Ik schudde mijn hoofd en zei dat ik dit niet wilde. Ik vond het veelte spannend om zijn ouders nu al te leren kennen. Hij heeft me uiteindelijk toch over kunnen halen. Want zoals ik al zei, het voelde goed.
Ik volgde hem naar binnen. Ik hoorde iemand rommelen in de keuken. Daar gaan we dan, dacht ik. "Ma, ik wil je voorstellen aan iemand." zei Timothy met een luide stem. Het was even stil. "Aan wie dan, Timothy?!" gilde zijn moeder. "aan Vennity..."
Zijn moeder raakte in dikke paniek en stormde de trap op naar boven, omdat ze haar kunstgebitje niet in had. We besloten daarom maar even naar Timothy's kamer te gaan en zijn moeder de tijd te geven. Na een aantal minuten kwam zijn moeder met een stralende blinkende glimlach boven en schudde me de hand. Ze was ontzettend lief en we kletsten wat samen. Met zijn vader heb ik die dag geen kennis kunnen maken, want die lag lekker te tukken in zijn stoel.

Na een aantal weken mochten we van zijn zus bij haar thuis een filmpje kijken. Zij zou een weekend naar het buitenland gaan, dus wij hadden het rijk alleen. Uiteraard waren we niet van plan netjes naar huis te gaan nadat de film afgelopen was, maar besloten we de nacht daar samen door te brengen. Toen ik ’s ochtends (veelte vroeg) wakker werd kreeg ik het benauwd. Ik was bang dat zijn zus ineens thuis zou komen en ons hier zou betrappen. Ook Timothy was (verbazingwekkend) erg vroeg wakker. Hij wreef in zijn slaperige ogen en vroeg wat ik wilde gaan doen. "Noem iets geks!"
Ik dacht na. Ik hield altijd erg van het strand, dus zei dat ik daar graag naartoe wilde. We pakten de auto en reden naar het dichtstbijzijnde strand.


Volgende keer: we raakten onafscheidelijk, dag in dag uit waren we samen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten