woensdag 10 april 2013

Ik zal mij even voorstellen....






Mijn naam is Lotte, ik ben 22 jaar oud en woon mijn hele leven in Amersfoort. Ik ben op mijn 17e trotse moeder geworden van mijn inmiddels 4 jaar oude Yennity. Een vrolijke, slimme, humorvolle en vooral prachtige dochter waar ik enorm trots op ben.

Zoals veel jonge moeders vast zelf ook hebben ervaren, is het geen makkie om je kleintje alleen op te voeden. Daar komt veel bij kijken. Wat ik miste in de periode dat ik in verwachting raakte, was een forum of site waar ik mijn verhalen kwijt kon en verhalen van andere jonge moeders kon lezen. Ik heb na lang aarzelen dan toch besloten mijn eigen blog op te starten. Jullie kunnen hier onder andere lezen hoe mijn leven tot nu toe is verlopen sinds ik mama ben, de ups & downs die ik heb meegemaakt, maar uiteraard ook de mooie dingen die mijn kind mij heeft gebracht. Daarnaast ben ik ook bezig met het houden van interviews met andere jonge mama's of meiden die hun verhaal willen delen. Ondanks de vele dingen die ik als jonge moeder heb meegemaakt, ben ik er uiteindelijk alleen maar sterker uitgekomen. Ik hoop dat jullie erkenning vinden in mijn verhalen zodat dit jullie steun kan bieden tijdens deze zware, maar vooral mooie periode.

Wil je dingen kwijt of vind je het gewoon fijn om te lezen hoe het mij is afgegaan als jonge moeder? Neem dan de tijd en kijk rustig rond op mijn blog.

X Lotte

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi blogg Lotte! Respect voor wat je hebt bereikt en gewoon doorgaat ondanks vervelende ervaringen gebeurtenissen tegenslagen e.d. Leuk om je verhalen te lezen en hoe jij alles ervaren hebt, ik ben nieuwsgierig naar de rest. We zien en spreken elkaar niet vaak maar de herinneringen aan die gekke losbundigejeugd van ons zullen altijd blijven! Je bent een sterke vrouw <3 xx Kimmii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Kimmi,

    Wat een super lief berichtje! Ondanks dat we elkaar niet vaak spreken/zien, blijven de herinneringen altijd. Veel meegemaakt samen, haha!

    Thanks schat. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lotte,

    Ik ken je nog niet zo heel lang, (vanaf dat Yen ander half jaar oud was) maar ik heb je leren kennen als een verantwoordelijke, gezellige, jonge moeder.
    De liefde tussen jou en Yennity spat van jullie af, altijd zo mooi om te zien!
    Yennity is ook zo'n prachtige meid, altijd vrolijk en ontzettend lief.

    X Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Sanne voor je lieve reactie hihi

    Kus, Yen en mij

    BeantwoordenVerwijderen