maandag 22 april 2013

Lieve reacties


Toen ik mijn blog net online gegooid had, kreeg ik ontzettend veel lieve reacties. Van vriendinnen, maar ook van meiden die ik al jaren niet meer gesproken had. Ik wil er echt even een paar met jullie delen!

Een prachtig en inspirerend blog over het leven van een jonge moeder. Mijn beste vriendinnetje! Trots op jou. Ondanks dat ik alle in's and out's weet, blijft het bijzonder om het opnieuw te lezen. Gek op jullie ♥ Love, V.

Ben trots op jou en blij met jou als vriendin! (Vano ook met Yennity als vriendin Haha) Kus, E.

Lieverd, ik ben zo ontzettend trots op je! Het ziet er prachtig uit en die verhalen... We want more!!
Knap van je om dit te delen met andere (aankomende) moedertjes en hun zo ook te helpen.
Ik hoop dat de jonge moeders zich hier wel geaccepteerd voelen ook omdat ik weet hoe moeilijk jij het hier soms mee gehad hebt. Love you & Yenny so much <3 xx R.


Lott, ik wist niet dat jij zo ontzettend mooi kon schrijven! En wat ben ik trots op jou dat jij jou verhaal wilt delen. Toen de tijd waren we zo close, en eigenlijk ook zo ver weg van elkaar. Totaal een andere kijk hadden we op alles. En super dat je zo'n goede, zorgzame moeder bent voor Yennity, ze mag ongelooflijk trots zijn op een moeder zoals jij! Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende verhalen op je blogg! Liefs, D.


Lot, je blog is echt SUPER!!!!!.... heb het gelezen met tranen in me ogen, omdat ik me nog wel kan herinneren toen je vertelde dat je zwanger was.. maar hoe jij het ervaren hebt, heeft me echt geraakt.. Je bent een SUPER mama en een GROTE voorbeeld voor vele jonge mama's!!!! ga zo door en ik blijf met plezier en tranen doorlezen!.... Ben trots op je (als ik je zou zien, zou ik het je laten merken).... Still got love for you girl xx R.

Wauw lotte ik heb je blog gelezen en zit hier met tranen in me ogen! Zo herkenbaar, ik denk echt dat alle jonge moeders hier wat aan hebben! Je kan trots zijn op jezelf je steunt hier vast veel jonge en jonge aankomende moeders mee! Kan niet wachten op het volgende deel hihi! Xxx D

Ik ben alle delen van je blog aan het lezen. Die kleine ligt naast me te slapen en soms moet ik er gewoon van huilen! Je bent echt een voorbeeld voor mij. Het is echt super mooi. D.

Te lief. Thanks girls <3

2 opmerkingen:

  1. Zo meid, die kan je alvast in je zak steken! Je hebt ze allemaal verdiend!

    X Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen