maandag 22 april 2013

Mijn leven als tienermoeder deel 8

#2.4. Dit was nog maar het begin












Helaas was alle voorpret van korte duur. Doordat Giovanni geen werk had en zich vaak depressief voelde, begon hij zich anders te gedragen. Ik weet nog dat het begon met iets kleins. Het was ’s middags 4 uur en ik had een lange tijd boven op bed gelegen. Ik besloot even te gaan kijken wat Giovanni aan het doen was en ik liep naar beneden. Hij zat met zijn rug naar me toe achter zijn laptop. Toen ik achter hem stond en naar het beeldscherm keek, zag ik in een flits dat hij aan het msnnen was met een ex vriendinnetje. Ik herkende haar foto meteen. Ik was zo kwaad! “Wat doe jij allemaal achter je laptop?” vroeg ik op een dreigende toon. “Pff niks bijzonders man, kom je me controleren of zo?” Oké, dit was precies wat ik niet wilde horen. Was hij maar eerlijk, zei hij maar gewoon wat hij aan het doen was. Niet dat ik dan niet kwaad was geworden, maar oké. “Ik zag heus wel wat je aan het doen was, waarom praat je in godsnaam nog met haar? Die meid is toch van jaren geleden?” Aan het begin van onze relatie viel dezelfde meid hem vaak lastig. Hij zei toen dat hij knettergek van haar werd, en zij hem nooit met rust wou laten. Maar ik denk dan: als ze jou lastig valt, en je wordt knettergek van haar, dan laat je haar dat toch eventjes héél duidelijk weten? Want dat kon meneer heus wel hoor, duidelijk zijn. En reken maar dat mevrouw hem dan nooit meer lastig zou vallen. “Ik was niet met haar in gesprek gek, waarom vertrouw je me niet Lotte?“
Ik kon dit niet geloven! Hoe kon hij nou zo hard blijven liegen en volhouden terwijl ik hem net gezegd had dat ik zag dat hij met haar in gesprek was? “Wees nou maar gewoon eerlijk, je was met Stephanie in gesprek, ik zag haar foto.” Giovanni probeerde zo onschuldig mogelijk uit zijn ogen te kijken, en begon een prachtig verhaal. Echt, hij had zich op moeten geven voor Goede tijden Slechte tijden. Na een aantal minuten stilte begon hij weer te praten. “Oké Lotte, je hebt gelijk. Ze wilde me gewoon iets vragen. Niets belangrijks, ze vertelde me over haar nieuwe relatie. Ik was bang dat je boos zou worden, vandaar dat ik niet gelijk eerlijk was.”
Waren hier nou zo ontzettend veel leugens voor nodig? Ik vond zijn gedrag echt zorgwekkend, en vertrouwde het voor geen meter, maar toch besloot ik er niet verder op in te gaan.


Vervolg: zie woensdag

1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen