dinsdag 23 april 2013

Vervolg interview


















Vraag 6.
Waar was je op het moment toen ik je vertelde dat ik zwanger was?

Als ik langs die plek kom, denk ik er iedere keer weer aan. Het was in onze wijk Vathorst. We liepen richting het station om Giovanni op de trein te zetten. We hadden het over koetjes en kalfjes en ineens keek je me ernstig aan. ‘Viv we moeten wat vertellen.’ Zei je. Ik keek je aan en je vertelde me tussen neus en lip door dat je drie maanden zwanger was. ‘Rot op. Je maakt een grapje’ was mijn eerste reactie. Ik kon het gewoon niet geloven. ‘Echt waar Viv. Ik heb hier een foto van de echo’. Je liet een foto zien, maar alsnog geloofde ik er gewoon niks van.  Het was op mijn leeftijd ook gewoon ondenkbaar. Zo ver van mijn bed show.
Vraag 7. Wat ging er door je heen op dat moment?

Ik keek Giovanni aan en vroeg wat hij er van vond. Hij kon alleen maar lachen en zei:’ Is leuk toch? Zo’n kleine’. Het leek alsof hij zich niet helemaal realiseerde wat hem te wachten stond. Ik dacht bij mezelf: dat kindje kan maar beter weggehaald worden, want wat heeft het nou voor leven bij twee hangjongeren die nog niks van de wereld hebben gezien. Dit zei ik natuurlijk niet op dat moment. Ik was totaal uit het veld geslagen en het duurde even een tijd, voordat het landde. We hebben er toen een tijdje serieus over gepraat in een speeltuintje. Naar mate de tijd vorderde, zag ik je veranderen van een onstabiele, naïeve puber in een verantwoordelijke mama in spé. De maanden voor je bevalling was je continue bezig met zorgen voor jezelf. Je gooide je leven totaal om en bereidde je voor op het moederschap. Af en toe was je te voorzichtig. Je voelde bij wijze van al schuldig na het eten van een bord patat.

Vraag 8. Kan je het moment uitgebreid omschrijven toen je hoorde dat Yennity geboren was?

Ik zat in de trein onderweg van school naar huis met een vriendin. Ik wist dat je al enige tijd op knappen stond en dat het elk moment kon gebeuren. Ik had al een paar dagen niks van je gehoord en besloot je gewoon uit nieuwsgierigheid een smsje te sturen. Whatsapp bestond nog niet in die tijd. Het smsje verzond ik exact om17:07. Ik schreef:  Hey nerd ben je aan het bevallen ofzo? Geen reactie. Een dag later ontving ik een sms terug met de tekst: HUH VIV?! Ik ben gister bevallen om stipt 17:07. Echt niet normaal dat je mij toen precies een sms stuurde gek. Yennity is geboren op 17  november 2008 om 17:07. Ze is gezond. Je moet maar snel komen kijken! X . 





Volgende keer: Wat dacht je toen je mij en Yennity voor het eerst zag?

4 opmerkingen:

  1. Wauw, precies op dat moment een smsje! Dat is echte vriendschap!

    X Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen