donderdag 25 april 2013

Vervolg interview

















Vraag 9.
Kan je het moment uitgebreid omschrijven toen je Yennity en mij als kersverse moeder (met prachtige paarse kringen onder mijn ogen) voor het eerst zag?

‘Lot. Er is kraamvisite. Ben je nog aan het voeden?’ riep je moeder naar boven. ‘Wacht nog maar even beneden dames.’ Ik was samen met een vriendin. We waren heel erg nieuwsgierig, maar tegelijkertijd vonden we het ook wel gek en wisten we niet echt wat we konden verwachten. We liepen de trap op richting je kamer. Je zat met je kleine meid in je foeilelijke bloemenstoel, waarvan ik nooit begrepen heb dat je zoiets kon kopen. Gelukkig heb je zojuist vertelt dat dit puur te maken had met de dosis hormonen. Ja ik vergeef het je. Ik weet niet precies meer wat ik als eerste dacht, maar het was bijzonder om jullie zo te zien en ergens ook wel heel gek eigenlijk. Mijn vriendin die (bijna) alles deed wat god verboden had, was ineens mama geworden. Ik voelde me ergens een beetje ongemakkelijk en wist me  geen houding aan te nemen. Ik ging zitten op een stoel en haalde een flesje Bessenjenever (85%, als het niet meer is) uit mijn jaszak om alles een beetje beter te relativeren. Oké, misschien had ik dit op dat moment erg graag gewild, maar jullie snappen natuurlijk wel dat dit een grapje is.  Ik haalde een lief cadeautje uit mijn tas en overhandigde deze. Hoe erg ik ook moest wennen aan het feit dat jij nu moeder was geworden, was je wel echt moeder vanaf dag één. En dit is altijd zo gebleven.



Volgende keer: Is er voor jou iets veranderd aan onze vriendschap nu ik moeder ben geworden?

1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen