vrijdag 26 april 2013

Mijn leven als tienermoeder deel 9

#2.5. Zij veranderde mijn leven













Mijn ouders waren een weekendje weg, dus ik had besloten mijn vriendinnen bij mij thuis uit te nodigen om eens lekker in te gaan drinken voordat we naar het ‘O zo fantastische’ Starlight zouden gaan, een discotheek in Amersfoort, op fietsafstand van mijn ouderlijk huis.
Mijn twee vriendinnen Esther en Rox namen het er flink van en goten zichzelf net als ik vol met (was ik toen der tijd van mening) overheerlijke Passoa en de absolute topper: Ragatti wijn. (Echt, je zou hem moeten proeven
ahum) We kochten deze wijn altijd omdat het de goedkoopste was die er bestond: €1,60, zo uit mijn hoofd. We liepen naar boven en mijn vriendin Esther deed zoals gewoonlijk een poging of ze als-je-blieft mijn killerheels mocht lenen. Alleen dan zou ze naar haar zeggen de show stelen. Ik antwoordde. Nee Es, echt niet, dat weet je nou toch wel onderhand?En ja hoor: mevrouw was boos. Ze kon maar niet begrijpen dat ik zo ‘gierig’ was met mijn heels. (Ik heb haar natuurlijk niet verteld dat door haar enorme worsten poten, ik bang was dat mijn juweeltjes hiervan zouden uitrekken.) Met onze dronken koppen hesen we onszelf in een flitsende outfit en sprongen we op de fiets, onderweg naar Starlight. Het feest was al in volle gang. We hadden onszelf natuurlijk extreem opgedoft en konden niet wachten om naar binnen te gaan. We waren een aantal vriendinnen tegengekomen en liepen lachend naar binnen. Ik was zo ontzettend dronken, dat ik danste als de misvormde versie van Michael Jackson. Je kan er vast een leuk beeld bij schetsen. Ik ging een keer of 10 voluit op mijn smoel en mijn prachtige nieuwe killerheels waren aan gortjes. Ik weet nog dat mijn vriendin Esther, misschien nog wel zatter als ik, constant (zonder dat ze daar erg in had) haar sigaretje op mijn arm uitdrukte. Je snapt natuurlijk wel dat ik de volgende dag voorzien was van een aantal prachtige, felgekleurde blaren. Ook herinner ik me nog dat ze mij (weer zonder dat ze daar erg in had) zo stevig vast pakte wanneer er een foto van ons gemaakt werd, ze tot twee keer toe mijn prachtige krul-extension uit mijn haar wist te trekken, die vervolgens als een loslopende cavia over de dansvloer vloog. Erg leuk, Esther.
Ik begon me steeds beroerder te voelen. Ik trilde op mijn benen en was mijn vriendinnen kwijt geraakt. Er liep een meisje met enorme zweetoksels tegen me aan, waardoor ik niet meer naar mijn verrukkelijke ‘Jean Paul Gaultier’ rook, maar stonk als iemand die 4 weken niet gedoucht had. Mijn avond kon niet meer stuk...Ik kon de geur absoluut niet verdragen. Ik begreep niet wat er met me aan de hand was. Ik had dan wel veel op, maar deze lichamelijke reactie had ik nooit eerder gekregen. Ik deed mijn ogen dicht en voordat ik het wist, viel ik met een harde klap neer op de grond. Twee bewakers tilden me op, en brachten me naar buiten. Helaas voor mij, mocht ik Starlight niet meer in. Ik stond buiten in de vriezende kou, en dacht na. Mijn lichaam deed anders dan normaal, maar ook in mijn hoofd voelde het anders. Ik kon er op dat moment geen vinger op leggen. Je voelt het natuurlijk al aankomen: terugrekenend kwam ik erachter dat ik op dat moment ongeveer 3 weken zwanger was.



Vervolg: terug in huize Giovanni

2 opmerkingen:

  1. Leuk stukje, maar ook heftig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen