zaterdag 20 april 2013

Vervolg interview:


Vraag 5. Welk gek moment (dat wij samen beleefd hebben) zal je nooit  meer vergeten? (Want zeg  nou zelf; ‘gek’ is het sleutelwoord van onze vriendschap…)

We hebben zeker veel gekke momenten beleefd. Eigenlijk te veel om op te noemen, maar één die me toch wel mijn hele leven zal bijblijven tot we hoogbejaard zijn, is het scheetbom-incident. (Echt mensen: lezen op eigen risico.) Het was een zaterdagmiddag en we hadden niks te doen. In een impulsieve bui besloten we om een soort try-before-you-die achtig iets te doen, ja ja, weer zo’n bekende. We kochten bij de fopwinkel in de stad een aantal stinkbommen die maar al te graag uit hun zakje bevrijd wilden worden en voor een hoop narigheid (en stank) wilden gaan zorgen. We zochten een plek uit waar veel mensen in één ruimte bijeen kwamen.  Naast de lift in de Ikea was ons doelwit. Het was natuurlijk erg slim bedacht van ons dat wij, na het ontploffen van onze stinkbom, direct de lift in konden vluchten. Voor het oog van een aantal camera’s(dom eigenlijk) lieten we er één ontploffen en vluchtten we de lift in. In plaats van naar boven te gaan, bracht de lift ons terug naar de plek des onheils. De vreselijke eier lucht kwam ons tegemoet en ik wist mijn lach niet meer in te houden. ‘Jezus wat een putlucht. Volgens mij is er wat mis met de riolering hier van de Ikea.’ Zei een vrouw die rood kleurde en haar neus stevig dichtkneep. Uiteindelijk schoten we beiden verschrikkelijk in de lach.
                                                                                             We hebben rustig nog een aantal uren gebivakkeerd in de Ikea en nonchalant
                                                                                             onze oh zo populaire gehaktballetjes opgegeten in het restaurant. Gelukkig zijn we nooit gesnapt. Haha!






Volgende keer: waar was je op het moment toen ik je vertelde dat ik zwanger was? & wat ging er door je heen op dat moment?


1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen